Głos Kukiza. Kukiz odpowiada dziennikarzowi.

Paweł Kukiz na swoim fanpage na FB (Paweł Kukiz | Facebook) pod wpływem uzasadnionej frustracji odpowiedział przedstawicielowi mainstreamu. To czego mainstream się dopuszcza, nawet mainstream prawicowy; mianowicie: deprecjonowanie, ośmieszanie, dezawuowanie; to jest niedopuszczalne .

Brzydcy dziennikarze

Te działania takie treści publicystyczne / nas obywateli od dawna zniesmaczają. Zasmuca też, że podobnych praktyk dopuszcza się opozycyjna telewizja, a nawet znajomi i koledzy po fachu tak zasłużonego zacnego Rafała Ziemkiewicza.

Do takiego właśnie człowieka (mówię o Andrzeju Stankiewiczu) swój adres / list otwarty wystosował Paweł Kukiz. List Kukiza odbieram jako baseball werbalny, ale zauważam, że przeciwnicy zmiany przegięli !
Przeciwnicy renowacji i restytucji Polski ręką woJOWników przegięli i do październikowych wyborów przeginać będą i myślę, że świadomość tego stanęła jako fundament Listu Kukiza.

Głos Kukiza

"
Panie Stankiewicz....
Kukiz nie "traci" armię tylko ją "czyści". A to zasadnicza różnica.
Nie wiem skąd u dziennikarzy przekonanie, ze Raczyński "to postać w otoczeniu Kukiza kluczowa" ???
Jaki SPONSOR kampanii prezydenckiej???To LUDZIE, OBYWATELE byli sponsorami a nie Raczyński!
Pana Raczyńskiego widziałem w życiu 3-4 razy. To JA pomagałem Bezpartyjnym Samorządowcom w kampanii samorządowej a nie oni mnie!
To nie ja chciałem iść do Sejmiku Dolnosląskiego a ONI prosili mnie o start ze swoich list abym je promował!
Prosili mnie o kandydowanie na urząd prezydenta Wrocławia. Odmówiłem. Zaproponowali wiec jedynkę na liscie. Również odmówiłem. Zgodziłem się na ostatnie miejsce na liście w zamian za to, że na billboardach pojawi sie hasło "STOP PARTIOM", które idealnie wpisuje się w postulat JOW. I to było wszystko.
Prawdą jest, że korzystałem z pomocy pełnomocnika finansowego i wyborczego "wypożyczonych" przez Lubin. Ale NIC poza tym. Należało mi się to zresztą choćby z tego względu, że pomogłem im w kampanii samorządowej.
Ale nazywanie Raczyńskiego "osobą kluczową" to jakas farsa i wymysł z kosmosu!
Kampanię medialnie robił Miłosz Lodowski. Oparliśmy sie również na bazie danych zmielonych.pl, które JA powołałem do życia.
Jednak podstawą tak finansową jak i propagandową byli ZWYKLI OBYWATELE! I to OBYWATELE byli kluczowymi postaciami w kampanii prezydenckiej. To ludzie "na dole" zbierali podpisy, drukowali ulotki, działali.
Niech Pan, Panie Stankiewicz, nie pisze farmazonów a jeśli już, to proszę wcześniej skonsultować ze mną pewne sprawy a nie pisać "political fantasy"... Tak ciężko jest do mnie zadzwonić? Mój numer nie jest tajny a podstawowym obowiązkiem dziennikarza jest zadzwonić do źródła aby zweryfikować informacje.

Na koniec - różne środowiska polityczne chcą ugrać na Ruchu Kukiza swoje interesy,. Ja jednak życiu nie dopuszczę do tego aby partykularyzm zwyciężył nad dobrem Wspólnoty.
Po stokroć wolę wprowadzić do Sejmu mniej posłów niż walczyć o jak najwyższy wynik dla samej "władzy dla władzy".
Dla mnie podstawą jest dobro WSPÓLNOTY a nie Stankiewicza, Raczyńskiego, Grobelnego, Rybaka, czy kogo tam jeszcze.
Wolę elitarne siły specjalne od armii, która rozgląda sie co tu "przytulić" przy okazji ofensywy.

W poniedziałek zaczynam kampanię medialną. Od "Kropki nad i".
Niech Pan ogląda, Panie Stankiewicz. Może Pana olśni. I niech Pan kolegom powie. Chyba, że są na urlopach i wymyślają kolejne bajki, wsłuchani w tupot białych mew
.
"